04.10.2015.

by admin

U IME OCA I SINA I DUHA SVETOGA. AMEN.

 

Ps 128, 1-6

Blago svakome koji se boji Gospodina,

koji njegovim hodi stazama!

Plod ruku svojih ti ćeš uživati,

blago tebi, dobro će ti biti.

Žena će ti biti kao plodna loza

u odajama tvoje kuće;

sinovi tvoji ko mladice masline

oko stola tvojega.

Eto, tako će biti blagoslovljen čovjek

koji se boji Gospodina!

Blagoslovio te Gospodin sa Siona,

uživao sreću Jeruzalema

sve dane života svojega!

Vidio djecu svojih sinova,

mir nad Izraelom!

 

Evanđelje: Mk 10, 2-16

U ono vrijeme: Pristupe farizeji k Isusu pa ga upitaše:

»Je li mužu dopušteno otpustiti ženu?« On im odgovori: »Što vam zapovjedi Mojsije?« Oni rekoše: »Mojsije je dopustio napisati otpusno pismo i – otpustiti.« A Isus će im: »Zbog okorjelosti srca vašega napisa vam on tu zapovijed. Od početka stvorenja muško i žensko stvori ih. Stoga će čovjek ostaviti oca i majku da prione uza svoju ženu; i dvoje njih bit će jedno tijelo. Tako više nisu dvoje, nego jedno tijelo. Što dakle Bog združi, čovjek neka ne rastavlja!«

U kući su ga učenici ponovno o tome ispitivali. I reče im: »Tko otpusti svoju ženu pa se oženi drugom, čini prema prvoj preljub. I ako žena napusti svoga muža pa se uda za drugoga, čini preljub.«

Donosili mu dječicu da ih se dotakne, a učenici im branili. Opazivši to, Isus se ozlovolji i reče im: »Pustite dječicu neka dolaze k meni; ne priječite im jer takvih je kraljevstvo Božje! Zaista, kažem vam, tko ne primi kraljevstva Božjega kao dijete, ne, u nj neće ući.« Nato ih zagrli pa ih blagoslivljaše polažući na njih ruke.

 

MEDITACIJA
Što dakle, Bog združi, čovjek neka ne rastavlja!
Vidi se Isusovo uvjerenje da se vjernici po providnosti Božjoj združuju u bračnu zajednicu. Iako su dvoje mladih često rasli daleko jedno od drugog, činjenica da su se upoznali, zavoljeli i slobodno odlučili sklopiti brak, za Isusa nije tek igra slučaja nego dar providnosti Božje. Bog ih osposobljava i zadužuje da se jednom drugom doživotno poklone i da ustraju u bračnom zajedništvu. Isus će brak vjernika uzdići na dostojanstvo sakramenta, to jest učiniti ga znakom i sredstvom milosne nazočnosti Božje. Ženidba kao sakrament nije samo obred sklapanja braka nego međusobno darivanje i prihvaćanje bračnih partnera, a to darivanje i prihvaćanje znak je Božje dobrote uprisutnjene u dobroti, ljubavi i vjernosti partnera i partnerke.
Sakramentalna ženidba te ustrajnost u vjerničkom braku također je Božji dar koji partneri trebaju ponizno moliti i zahvalno čuvati.
(preuzeto sa www.ofm.hr)

MOLITVA
Bože, molim te za sve ljude u braku i obitelji: da jedni drugima budu znak i sredstvo Tvoje savezničke vjernosti i ljubavi.

OČE NAŠ, ZDRAVO MARIJO, SLAVA OCU

Preporučeno

Leave a Comment