20.5.2016.

by Duhos

U IME OCA I SINA I DUHA SVETOGA. AMEN.

 

Ps 103, 1-4.8-9.11-12

Blagoslivljaj, dušo moja, Gospodina,

i sve što je u meni, sveto ime njegovo!

Blagoslivljaj, dušo moja, Gospodina

i ne zaboravi dobročinstva njegovih!

 

On li otpušta sve grijehe tvoje,

on iscjeljuje sve slabosti tvoje;

On ti od propasti izbavlja život,

kruni te dobrotom i nježnošću.

 

Milosrdan je i milostiv Gospodin,

spor na srdžbu i vrlo dobrostiv.

Jarostan nije za vječna vremena

niti dovijeka plamti srdžba njegova.

 

Jer kako je nebo visoko nad zemljom,

dobrota je njegova s onima koji ga se boje.

Kako je istok daleko od zapada,

tako udaljuje od nas bezakonja naša.

 

Evanđelje: Mk 10, 1-12 

Što Bog združi, čovjek neka ne rastavlja! 

U ono vrijeme: Isus dođe u judejski kraj i na onu stranu Jordana. I opet mnoštvo nagrnu k njemu, a on ih po svojem običaju ponovno poučavaše.

A pristupe farizeji pa da ga iskušaju upitaše:

»Je li mužu dopušteno otpustiti ženu?« On im odgovori: Što vam zapovjedi Mojsije?« Oni rekoše: »Mojsije je dopustio napisati otpusno pismo i — otpustiti.« A Isus će im: »Zbog okorjelosti srca vašega napisa vam on tu zapovijed. Od početka stvorenja muško i žensko stvori ih.

Stoga će čovjek ostaviti oca i majku

a prione uza svoju ženu;

i dvoje njih bit će jedno tijelo.

Tako više nisu dvoje, nego jedno tijelo.

Što dakle Bog združi, čovjek neka ne rastavlja!«

U kući su ga učenici ponovno o tome ispitivali. I reče im: »Tko otpusti svoju ženu pa se oženi drugom, čini prema prvoj preljub. I ako žena napusti svoga muža pa se uda za drugoga, čini preljub.«

 

MEDITACIJA
Što dakle, Bog združi, čovjek neka ne rastavlja!
Vidi se Isusovo uvjerenje da se vjernici po providnosti Božjoj združuju u bračnu zajednicu. Iako su dvoje mladih često rasli daleko jedno od drugog, činjenica da su se upoznali, zavoljeli i slobodno odlučili sklopiti brak, za Isusa nije tek igra slučaja nego dar providnosti Božje. Bog ih osposobljava i zadužuje da se jednom drugom doživotno poklone i da ustraju u bračnom zajedništvu. Isus će brak vjernika uzdići na dostojanstvo sakramenta, to jest učiniti ga znakom i sredstvom milosne nazočnosti Božje. Ženidba kao sakrament nije samo obred sklapanja braka nego međusobno darivanje i prihvaćanje bračnih partnera, a to darivanje i prihvaćanje znak je Božje dobrote uprisutnjene u dobroti, ljubavi i vjernosti partnera i partnerke.
Sakramentalna ženidba te ustrajnost u vjerničkom braku također je Božji dar koji partneri trebaju ponizno moliti i zahvalno čuvati.
(preuzeto sa www.ofm.hr)

MOLITVA
Bože, molim te za sve ljude u braku i obitelji: da jedni drugima budu znak i sredstvo Tvoje savezničke vjernosti i ljubavi.

OČE NAŠ, ZDRAVO MARIJO, SLAVA OCU

Preporučeno

Leave a Comment